God jul =)

Vaknade av att min mamma kom in och väckte mig hemma hos Alexander, kvart över 7. Liksom hallå,  det är då man ska sova för fan! Va as trött och det ändå jag ville va att sova. I går fick jag julklappar av min älskling, tack så mycket. Fick en ring + ett halsband, riktigt fint. Gick hem till min mamma vid 13.00 i dag, gjorde V mig och sedan hämtade min pappa mig lite över två. När jag kommit hem till honom kom jag på att jag glömt min dator och min kamera. (sitter just nu på min kusins dator) JÄVLA SKIT!!!! i alla fall vi kollade så klart på kalle anka som började klockan 15.00, börjar tröttna på det nu (A) Öppnade julklapparna samtidigt, fick en massa fina grejer. Sen kom mina kusiner och då var det dags att äta,!  Och nu sitter jag här och tramsar mig framför datorn, håller på att fota lite hehe! Är liksom uttråkad. :P
Ska kolla lite tv nu ha det nice :D
GOD JUL :D<3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback