Plugg...

Idag vaknade jag med kusinen vid min sida, ungefär vid 11.
Igår fixade jag en blogg till henne som blev helt okej tyckte jag, men har inte gjort klart den riktigt, för jag orkade inte.
Satt ändå vid datorn till 2 i natt och höll på med den.(A) kolla gärna in den, http://nidroon.blogg.se.
När jag kände mig rätt nöjd så blev det sängen och kolla tv, kan typ inte somna utan att den är igång hihi :$ dålig vana -.-

Men i alla fall idag vaknade jag som sagt 11, då åt vi frulle sen blev det joina min kamera i det rätt kalla vädret.
Det var sol men ändå kallt, såg till och med lite snö ute. Resultatet av bilderna blev väl rätt hyfsat bra men dom kunde varit bättre om det varit lite finare väder, men man ska inte skylla på vädret.
Kommer en liten bild längre ner.

När vi kom in gjorde man varmchoklad och satte sig och pluggade.
Det blev en massa plugg men nu tar jag bara en paus för att skriva lite, men ska snart baka tigerkaka också hihi (A)
Nu ska jag faktist baka snabbt sen blir det plugg igen nationella snart, börjar bli lite nervös nu.;S
Pusshej:)♥

Här är en bild från idag:



/ S o p h i e ♥


Emmie

Japan (:

2009-02-02 / 08:46:05
BLOGG: http://nidroon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback