Tråkdag.

Idag vaknade man vid 7 sen åt man frulle och gjorde iordning sig sen bussen till skolan.
Nationella på morgonen vid halv 9, var riktigt nervös för jag hatar prov,(A)
Men jag tyckte att det gick hyffsat bra ändå, även fall man satt kvar en halv timme extra för jag och Caroline inte ville lämna fram provet till läraren, hihi (A)(H)
Efter provet var man ganska trött i huvudet, men ändå skulle vi ha vanliga lektioner som vanligt riktigt segt.
Hade no sen lunch sen no sen språk sen var man kvar i skolan lite och snackade med Caroline kul kul... :)
När Caroline hade gått gick jag upp och fortsatte med min klänning, satt kvar till 5 rätt segt..
När man kom hem blev det göra mat för ingen hade så klart gjort mat, när man gjort de så satt jag mig och kollade lite tv sen blev det plugga matte, riktigt tråkigt jävla rymdgeometri (A)
Och nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik, ska snart sova är fett trött.

you know i love you



Amanda

Du får hjälpa mig lite med min klänning sen? :D Jag är sjuk i dag, så missar lektionen... :(

2009-02-06 / 11:20:10
BLOGG: http://mando0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback