Vallåsen



I dag har jag inte gjort något speciellt, varit i skolan och sedan kollat lite på tv hemma. Fick också hem min mp3 i dag så jag har lagt in lite låtar.

I tisdags var vi på Vallåsen med skolan, man kunde åka skidor eller gå en slinga. För min del blev det att gå, det var rätt mysigt och sen efter man gått, åt man sin matsäck.
Sedan satte vi oss och solade i ungefär två timmar, det var ett tag sen det var sol här i skåne:P Så det var väldigt skönt :)<3

Här är 4 bilder från  Vallåsen.<3
Ha det nice, kram <3




















Mikaela,Caroline,Jag,Amanda




Amanda

Kan packa ner dig i resväskan nästa gång ju. ;) Du får skicka bilderna från friluftsdagen också! <3

2009-02-27 / 02:23:54
BLOGG: http://mando0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback