930421

Fredagen började såklart med att jag försov mig, som jag har gjort en hel del i veckan.
Jag vaknade vid 07.42, av att min mamma kom in och väckte mig, (Hade då råkat stänga av min väckarklocka i sömne)
Jag gick upp ur sängen och gjorde v mig så snabbt jag kunde.
Efter en snabb (makeover), spang jag till bussen och precis när jag kom fram till busshållsplatsen körde den bara förbi mig, riktigt störigt.
Det blev att jag  fick stå och vänta i en kvart på nästa buss, så jag blev ännu mer försenad.

Men i alla fall så kom jag till skolan vid 9, hade en halv svenska lektion för jag missade den andra halvan ;P
Sen blev det bild, som var rätt okej för jag fick bestämma vad man skulle göra (A)
Lunchen var rätt lyckad i dag som den annars inte brukar va och skoldagen slutade med syslöjd som var riktigt segt för vår lärare var sjuk.
Är lite stressad pga att jag tror inte att min klänning kommer bli klar, men man får väl bara jobba på.

När man kom hem från skolan blev det käka och sen ta bussen till rydebäck för att träna småttingarna!
Efter det duschade jag, sen satte jag mig framför datorn och kollade lite gamla bilder på mig och vännerna. 
En del var rätt roliga att kolla på och en del mindre roliga.
Ikväll orkar jag inte göra något speciellt, för är så himla trött efter all skola, är riktigt skoltrött just nu.
För denna veckan har jag varit kvar i skolan varje dag till ungefär 6, för att bli klar med vårt företag som vi  marknadsförde i går på en mässa på IH (idrottens hus). Det gick hyffsat bra faktist, bättre än förväntat och rätt roligt var det också. : )
Men kvällen blir nog bara tillbringad framför tv:n, med godis och läsk, ;)


Här är en bild på mig sen förra året :)





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback