Film

Dagen började med att jag vaknade vid 10, och var super duper trött :O jag gjorde v mig och sedan blev det en liten bil tur till ängelholm. Där spelade vi mini golf, hehe eller ja inte jag. Eftersom jag är en dålig förlorare, så därför var det nog inte bra att jag var med på det för jag är inte alls bra på  golf. Så jag fick vara den som skrev ner vad de fick för poäng, och grattis johanna du kom med på rekord tavlan =) Hehe, efter det åkte vi bil hem igen och då började jag packa min väska som jag ska ha med till min pappa.
 NU sitter jag i min säng hos pappa och ska snart kolla klart på filmen. The hangover, hahah den är  faktiskt sjukt rolig men var tvungen till att skriva lite i bloggen. För om jag hade gjort det efter jag kollat klart på filmen hade jag nog somnat, (A) 
I morgon ska jag nog va med matilda om hon inte är sjuk, :O Hoppas hon blir frisk til i morgon :D
Ni får ha det så bra, så skriver jag mer i morgon:)

Har någon av er sätt The hangover? I så fall vad tyckte ni om den ?






Johanna

Tackar så mkt ;)

Det va roligt å ses :) <3

2009-08-03 / 20:28:34
Sophie

Hehe, ja det var roligt:D<3

2009-08-04 / 20:43:07
BLOGG: http://repoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback