trä, trä, trä, och ännu mer trä!




Hejsvej!
Idag började jag jobba vid 12 tiden, skulle egentligen börjat vid 10 :P Men det är ju sommarlov och då ska man sova tills man vaknar, det tycker jag i alla fall (A) I dag jobbade jag hemma hos min pappa, jag skulle flytta på 1000 tals träbitar :O Det var j*vligt jobbig hihi :$ Fick göra ett litet uppehåll eftersom det började regna helt  plötsligt. När det slutat regna var det bara till att börja jobba igen. Efter ett ta la jag märket till att det sprang något litet och snabbt förbi mig hela tiden bland allt trä.
När jag sedan lyfte upp en träbit såg jag två små möss, dem var rätt söta men ändå äckliga. Jag rös till i hela kroppen. Men som tur var sprang dem snabbt iväg igen.

Direkt när jag kom in tog jag en lång dusch. Det kändes precis som om jag nt duschat på skit länge, för jag varit ute och hållt på bland en massa små kryp och möss.
Nu i kväll ska jag bara ta det lugnt, ska kolla på film och käka en massa godis :P
Vill bara säga att jag saknar Amanda :O
Ha det bra, puss på er ♥                                                                                                              // S.c


J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

bara att kämpa sig upp

2009-07-06 / 21:24:05
BLOGG: http://designbyjessica.blogg.se/
Amanda

uuuuusch vad äckligt med möss!!!!

vi får ta en fika i stan tycker jag, när jag kommer hem. Tror Emma kommr hem samma dag som mig också. S vi kan ju fika allihopa :D <33

2009-07-06 / 23:09:38
BLOGG: http://mando0.blogg.se/
Sophie

Sv:

Amanda: Ja dem är inte så mysiga om man säger så :P

Ja vi kan ju fika allihopa i så fall :)<33

2009-07-07 / 19:04:44
BLOGG: http://repoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback