090304

Idag vaknade jag ungefär halv 8 gick upp och tog på mig och gjorde v mig lite.
Jag kom till skolan 9 och hade gymnastik där vi hade handboll.
Sedan hade vi svenska och på den lektionen satt jag vid datorn och letade efter lite fakta om Margit Sandemo. Men hittade inte så mycket -.-
Efter svenskan var det matte, sen lunch sedan hade vi musik, efter jag slutat satte jag mig och syde lite på min klänning som jag hoppas blir klar i tid.

Efter skolan var det konfa och där hade vi någon övning som man skulle ha en ögonbinda och sedan fick man smaka på lite olika saker och gå runder i kyrkan med den på, medans dom berättade en liten historia.
Det var kul :)
När jag kommit hem från konfan gjorde jag pannkakor hihi (A) sedan tog jag fram mina no böcker och började läsa och skriva om elektrokemi, har prov på det i morgon och det känns som om att det inte kommer gå bra men det gör det säkert.
Ska snart göra lite te och fortsätta plugga så att det kommer sitta någorlunda i alla fall.





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback