090331

Jag har inte skrivit  här på ett tag nu, för att jag har inte haft tid till det för jag har haft jätte mycket skolarbete som ska vara klara och mycket prov. Men det är också för att jag tycker inte det är lika roligt att skriva längre..
Men i alla fall min dag började med att jag missade bussen så jag kom 45 minuter försenad till skolan och jag började ändå klockan 10 (A).
Men ja sånt är livet när man är morgontrött.
Sen när man haft matte, hade man tråkig språktimme som jag inte gjorde ett skit på, och skoldagen slutade med no.
Efter skolan blev det hem till min mormor och sedan har jag pluggat hela dagen på genetik för har prov på torsdag ;/ riktigt segt. Men ska sova nu ciao<3


(Bild på min syster, tagen av mig)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback