Projekt

Idag började vi 09.00, alltså en halvtimme senare än vanligt :P YES =)
Vi kollade först på en film som varade i 2 timmar. Den handlade om bögar, hehe men såg inte klart hela för jag somnade till lite (A)
Det är inte min typ av film om man säger så.

När vi haft rast i 10 min, fick vi reda på att vi skulle ha ett projekt som skulle handla om mod. Vi fick förmedla det på olika sett som tex bilder, film osv.
Vår grupp bestämde oss för att göra en film, med både rörlig- och stillbilder. Det kommer nog bli rätt grymt och roligt. I morgon börjar vi med fotograferingen och vi kanske ska spela in lite med.
Men vi måste hinna redigera lite i morgon också.

Efter skolan somnade jag till framför tv, (som jag oftast gör efter skolan).
Jag vaknade efter 2 timmar sen gick jag hem till alex.
Mysmys ;)
Kom hem ungefär vid halv 12 tiden.
Godnatt, babes. ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback