Just nu....

....sitter och kollar på UFC med min pojkvän, det kan va kul i bland faktiskt :) Någon som sitter uppe nu vid denna tiden av mina kära läsare? :)  Hehe, UFC är en rätt blodig sport så de som inte gillar blod ska nog inte kolla på det. (som jag) Fast det det är ju kul i bland :P  lägger in en bild på det i detta inlägg hade jag tänkt !

Nu kom hans katt upp och la sig här hos mig med hennes söta kattungar. De är riktigt söta, och på tal om det så ska min katt också få kattungar nu vilken dag som helst. =) JIPPI :D
Ni får ha det så bra kära läsare och bara fortsätt läsa min blogg, då blir jag jätte glad :D
.
.
.
.     .     .
.    .    .
.   .   .
.


tilda

jag är vaken :) ööhh blod :(

2010-04-11 / 03:52:18

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback