Om Sophie

Namn: Sophie Coper
Ålder: 18 år
Bor: Hemma hos mamma
Civilstatus: förlovad
Djur: 3 katter. Ludde (norsk skogskatt), Lady (norsk skogskatt och bondkatt) och Lillis (norsk skogskatt)  
Sysselsättning: Studerar foto på filborna skolan i helsingborg. Umgås med pojkvännen/familjen/vännerna.
Tatueringar: har faktiskt en på foten det är ett hjärta som symbolyserar alla mina nära och kära. Men vill ha många fler :)
Något som inte går att missa är mitt stora intresse för fotografering. Köpte min system kamera året 2009 och har varit fast vid den sedan dagen jag fick den. Det är en canon eos 450d, men vill uppgradera mig lite.


recca

Hejsan jag undrar om du har några tips på systemkamrer ? :)

2011-07-17 / 22:44:13
BLOGG: http://nattstad.se/recca

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback