rest in peace 31/1-10 ♥

har inte skrivit på ett tag, pga att min gamel farmor nyligen gått bort. Hon åkte in på sjukhuset på lördagen och avled tidigt på söndags morgonen. det hade jag inte alls räknat med , liksom hon verkade hur frisk som helst och nu helt plötsligt är hon borta, borta föralltid. hade önskat att jag fick träffa henne en sista gång, men det kommer jag aldrig att få göra. aldrig igen... hon blev så sjuk helt plötsligt, det tog bara lite mer än en dag sen var hon borta, borta föralltid. Men det var väl kanske bäst att hon gick bort, så hon slapp lida mer. hon var riktigt sjuk och mådde inte alls bra. och hon hade riktigt ont, men nu slipper hon det.  hoppas hon är på ett mycket bättre ställe och att hon bara mår bra helt enkelt.. själv har jag bara legat och kollat på film med min kille sen i söndags, och bara försökt att tänka på något annat. Men det gick verkligen inte, bara låg och tänkte på henne hela tiden. På alla bra tider vi har haft tillsammans, och att vi inte kommer få fler bra minnen tillsammans. Men nu hoppas jag att jag slipper somna med tårar i ögonen i natt igen, pallar inte mer.... pallar inte gråta till sömns mer....

Jag har inte alls haft lust att hitta på något speciellt förens idag, jag och amanda bestämde oss för att gå ut och fota lite i snön. men det blev under en tunnel i stället.:P för att det var för mycket snö ute. Ville också tacka mina kära vänner och min underbara kille som har stöttat mig igenom detta. Ska lägga mig nu och kolla på en film med amanda och äta riskakor... =) btw; det fungerade inte att lägga in några bilder gör det i morgon i stället...
god natt, vila i frid gamel farmor jag älskar dig ♥♥♥♥♥


Josefine

haha joo de kan de nog varit :) men den är läskig tycker jag :) om man tror på sånt vill säga :)

2010-02-05 / 14:05:27
BLOGG: http://yoursooofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback