Bulgarien

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men har inte haft lust att sitta och blogga i de fina vädret :)
(ska bli bättre på de )
Föra veckan gjorde jag inte så mycket, va ett litet tag på gröningen med Isabelle och Michaela. Det var en lugn och härlig kväll!

Igår va jag i min koloni med min kille och fixade till lite. När vi va klara där, hämtade vi ut mina kläder och en ny laptop till mig :)
Checka in bloggen senare så får ni se vad jag köpt för något ;)
I dag har jag inte gjort så mycket mer än att redigerat ett par bilder och kollat lite på bulgarien bilder.
Eftersom jag och min kille ska snart åka till bulgarien :)
 Någon som varit där? De hade varit kul å få höra vad ni tyckte i så fall :)






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback