Beställt nya skor.

Har precis beställt hem ett par rosa björn borg skor som är väldigt fina till sommaren och verkar sköna. I dag har jag inte gjort så mycket, städat lite ätit god mat och bara tagit det lugnt framför tvn med min kille :) Ska snart lägga mig men tänkte skriva lite innan jag somnade. :P Har fått en uppgift att fotografera på min halvbrors student och så tjänar jag en slant då med :P Ska bli väldigt kul ! På måndag ska jag till dagiset igen och ta hand om de små gulliga barnen, ska nog ta med min kamera också så jag kan få lite bilder som jag kan lägga in här på bloggen :) Och som de kan ha på dagiset också.  Men ska lägga mig och sova nu ha det bra :)
Så här ser de ut, fina va ? :D


recca

Dom va riktigt snygga ! :)

2011-07-18 / 11:40:38
BLOGG: http://nattstad.se/recca

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback