Om repoc




Namn: Sophie Coper
Född: 1993-04-21
Hemort: Helsingborg
Civilstatus: Upptagen
Intressen: Fotografi, musik, skrivande, och redigering.
Började blogga: I Januari 2009.



Jag älskar allt som handlar om fotografering och redigering. Jag brukar klippa och klistra in mina foto i mina års album jag gör varje år. Dem innehåller bilder som jag har tagit men även bilder från semester och sådant. Jag ägnar större delen av min fritid till att fotografera och blogga. Ibland sitter jag förlänge vid datorn för jag glömmer lätt bort tiden.

Varför just repoc som blogg namn?

Jo jag kunde inte komma på något bra namn så jag satt och skrev väldigt många innan jag kom på att jag kunde ha mitt efternamn, fast baklänges. (Coper = Repoc)




M I C H A E L A- F A N B L O G G

oj förlåt,ska jag ändra det?

2010-09-25 / 08:59:15
BLOGG: http://michaelaosberg.webblogg.se/
christian

Ett tips kan vara att prova att ställa dig framför kameran istället för bakom. Övertygad om att det kommer att gå bra det också.

2010-09-28 / 11:49:26

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback