Fyllde 18 igår

Jag fyllde 18 igår, hade lite fest och sådant men mår fortfarande inte bra sen i måndags då jag besökte sjukthuset i lund. Var där för att jag håller på med en utredning om jag kan operera mitt öra eller ej. Har som sagt en liten hörselnedsättning på mitt högeröra som jag har haft sen jag var liten. Så har haft lite problem med illamående och yrsel sen dom gjorde testerna på mig. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte skrivit i bloggen men har tyvärr knappt kunnat komma upp ur sängen. Hoppas det är okej och ska försöka uppdatera mer :)
.
Bilder från min födelsedag kommer in senare :)


zaaandra

suuuper fin blogg :D

2011-04-23 / 09:12:06
BLOGG: http://thelindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback