Melodifestivalen

Dagen idag har väll varit ganska skön, vaknade väll i hyfsad tid... Sen blev de hem till mig och göra mat. Helt ärligt så har jag inte en jävla aning var tiden tog vägen, för vi gick dit vid 3 sen va klockan helt plötsligt 6. Sen när vi kom hem till älsklingen så hittade vi hans lillebrors hamster död :'( Stackars liten den låg bara där helt livlös och likstel :(. Ska inte prata mer om de och tråka ut. Men de är väll i princip vad som har hänt fram till nu när jag sitter och kollar på HipHip.
.
Vi kollade precis på melodifestivalen och som tur var så gick ju Swingfly vidare! Tror de är första gången de är någon så bra har gått vidare! Men jag förstår inte hur Danny kan ha fått flest röster är de bara för att han ser ut som han gör och att alla småtjejer gillar honom? För enligt mig så är han inte så bra... Så om ni frågar mig så tror jag att han går vidare tack vare hans utseende! Men som sagt gogo Swingfly! Får hoppas att de går bra för honom/dom när dom sen är med i globen!
.
Imorgon är de ännu en sak att se fram emot Liverpool-Chelsea! Torres gick ju till Chealsea för ett par dagar sedan för en rekordsumma inom engelsk fotboll! Kommer Torres spela imorgon? Och vilket välkomnande kommer han få? Ett hatiskt sådant kanske? Själv tror jag att de kan bli något liknande med tanke på att han har gått till en stor rival och de är ju aldrig uppskattat! Men som sagt de ska bli kul att se hur de blir och om Suarez kan smälla till igen? De är bara att vänta och se! Men helt klart ett roligt möte,får bara hoppas att allt går liverpools väg!




mikaela & malin

nu är tävlingen igång så in o börja tävla med dig :) Kram

2011-02-05 / 22:23:33
BLOGG: http://mmsi.blogg.se/
Anonym

hoppas du får en bra söndag:)

2011-02-06 / 13:05:22
BLOGG: http://liborius.blogg.se/
Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej *:) Vad har du gjort i helgen då? :)

2011-02-06 / 14:35:07
BLOGG: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback