Börja spela lotto

I det ursprungliga spelet Lotto, som lanserades av Svenska Spel, ska du lyckas pricka in 7 nummer av 35. Dragning av dessa 35 nummer sker i TV4 två gånger i veckan.
Man kan även se hur många rätt man fått på lotto resultat.
På spelalotto.se får alla nya spelare 50%, och just nu ligger drömvinsten på 88 miljoner kr.
Varför inte ta chansen och testa spela på spelalotto.se? Det är kanske just du som vinner drömvinsten.
Själv har jag aldrig testat spela lotto på nätet eftersom jag är under 18. Men självklart har jag testar spela via tv hemma i soffan med min mormor. Det är kul och man har trevligt, och speciellt om man vinner då blir det extra kul.
Jag skulle gärna vilja testa spela lotto på nätet, om jag var gammal nog. Det låter som en kul grej.
Ni kan klicka på denna länk om ni vill komma till sidan där du kan spela, lotto resultat onsdag.


Claudia <3

Hellu, i am back in the hood again!

nu så är jag tillbaka efter en super lång bloggpause, jag kommer fortsätta blogga och ska försöka var aktiv och uppdatera varje dag! Jag hoppas att du haft haft en bra start på 2011. Allt bra med dig? Ha d så jätte bra hejdå :)

2011-01-12 / 02:14:12
BLOGG: http://cclaudiaddebicka.blogg.se/
Claudia <3

Tack så mycket :) Allt bra med dig?

2011-01-12 / 04:01:43
BLOGG: http://cclaudiaddebicka.blogg.se/
Claudia <3

Jo det är underbart :)

2011-01-12 / 04:25:32
BLOGG: http://cclaudiaddebicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback