Fotografering i morgon

I morgon ska jag fotografera Michaela vid 12.00 tiden :) Hoppas solen tittar fram i morgon med en klar och blå himmel :) Blir mer känsla i bilderna då, än det trista grå vädret :P Vill ha sommar nu :)
.
Har inte funderat ut vilken stil vi ska köra i morgon men det får jag och Michaela komma överrens om när hon kommer i morgon :=) Hoppas ni alla har haft en riktigt trevlig dag. Det har jag i alla fall haft :)
Förresten så har jag fått nya läsare, det är super kul verkligen :) Har även fått in lite fann bilder, det är riktigt kul att få in bilder. Fortsätt gärna :) Tack så mycket :D Lägger upp dem i morgon eller något, vet inte riktigt om jag har tid i morgon. Eftersom jag ska fotografera och det kommer nog ta ett tag, för det var så länge sedan jag fotograferade michaela.
Många nya ideer som ska fastna på bild ;)
.
Ha en super trevlig kväll :)


GUEVACCI

Grattis till dagens bloggg :D hur är det?

2011-01-28 / 06:35:06
BLOGG: http://guevacci.blogg.se/
AMYAH

Fin fotoblogg! :)

2011-01-28 / 07:23:53
BLOGG: http://amyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback