igelkott jakt

Klockan 2 i natt gick jag och min kille ut med hundarna, det var helt tyst och lugnt ute. Men helt plötsligt stod där en igelkott precis framför oss på gräsmatan. Hundarna blev som vilda lejon som försökte fånga sitt byte. Vi hade dragkamp med hundarna ett tag sedan gick vi vidare. Men då kom jag på att jag kunde springa in och hämta min kamera så vi snabbade oss in och lämnade hundarna och jag tog min kamera. Vi sprang snabbt ut igen men igelkotten var inte kvar. Det var dax för igelkott jakt. Vi gick och letade ett litet tag då min kille plötsligt så den i en buske. Jag gick närmre för att försöka fotografera den men kom inte så nära som jag ville. Vi smög efter den så jag kunde få några bra bilder. Men den fortsatte att springa iväg, men så lätt gav jag inte upp. Jag gick mot den sen satte jag mig ner på gräsmatan och där satt den helt stilla i jorden och åt mask. Fick några bra bilder till slut :)

Vad gjorde ni själv klockan 2 i natt?
Så här såg hälften av bilderna ut.


Carl-Alfred

Söta bilder! :)

2011-06-30 / 18:34:07
BLOGG: http://carlalfredsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback