Jobb till sommaren

 
Jag har hittat en jätte bra sida där man kan kolla vilka jobb som finns att söka. Alltså metrojobb.se. Det är både bra och lätt att förstå. Man kan välja om man vill kolla efter yrke men även efter län. Man kan även kolla upp vilka jobb där de söker en som kan jobba heltid, deltid, extrajobb, sommarjobb eller vikariat. Verkligen super bra hemsida.
 
Jag behöver verkligen ett sommarjobb, så jag kan tjäna ihop lite pengar. Min kamera har ju börjat spåra ut totalt, den funkar bara när den själv vill och batteriet har även blivit väldigt kast. Den hänger även sig väldigt ofta, vilket är väldigt störigt när man står och ska fota något som kanske är borta efter 2 sekunder. Så jag behöver verkligen en ny kamera. Därför är det bra med sommarjobb så jag kan jobba nu till sommaren och sedan börja skolan igen till höst.
 
Så vad väntar ni på? Gå in och kolla metrojobb.se så kanske du får ett jobb redan idag!


Linda

gillar metrojobb, men blockets jobbsida är också bra:D hittade mitt jobb där:D

2012-06-23 / 22:32:20
BLOGG: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Linda

gillar metrojobb, men blockets jobbsida är också bra:D hittade mitt jobb där:D

2012-06-23 / 22:32:22
BLOGG: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback