Payson (Faktura)





Paysonfaktura är en ny funktion hos payson.se. Här kan du erbjuda dina kunder en säker betalning! Och även säker för dig själv. Payson sköter allt från kreditupplysningar, faktura utskick, påminnelseavgifter & uppföljning. Du får alltid betalt & Payson tar på sig kredit- och bedrägeririsken! Väldigt bra måste jag säga!
Definitivt något jag skulle använda mig utav ifall jag skulle sälja saker.

Jag själv har användt Payson ett flertal gånger. Bl.a. genom Tradera, både som kund och försäljare. Och jag har alltid tyckt att de gått väldigt smidigt & snabbt! I början tyckte jag det var lite krångligt och rörigt, men så är det oftast när man testar på nya saker. Men detta är nu åtgärdat. Och de är väldigt enkelt att sätta sig in i deras system. Du som köpare har fått de registrerat att du betalt din vara, och säljaren måste skicka sina varor enligt avtal. Och du som säljare har tryggheten att alltid få betalt för de du sålt. Tryggt och bra! ;)

Payson sammarbetar med Visa, MasterCard, Swedbank, Nordea, Handelsbanken & SEB. Och du kan välja att betala i kronor eller euro. Super bra:)


Monica

Jag har också använt dem ett par gånger, riktigt nöjd!

2012-03-18 / 13:34:32
BLOGG: http://saljafakturor.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback