Details

 
Detaljer från mitt rum!
Idag har jag hållt igång hela dagen. Direkt när jag vakna var det tvättdags och medans jag tvätta städade jag mitt rum. Det var dags att rensa ut garderoben och min byrå. Det är alltid lika jobbigt att göra sig av med kläder som man tycker är sköna men som tyvärr inte passar längre. Att städa är inte alltid så roligt, speciellt inte när det tar så lång tid och man verkligen vill gå igenom allt väldigt noga. Men jag brukar sätta igång musik och då får man en annan känsla i kroppen, man tänker inte lika mycket på vad man gör utan allt bara flyter på! Jag städade rummet från topp till tå som inkluderar damma, dammsuga, våttorka. Så nu är här fint och fräscht.När jag höll på att städa valde jag att ändra om lite bland mina prydnadssaker. Jag tog bort några och tog fram lite nytt som jag köpt i veckan! Det är alltid roligt med lite förändring.
 
Trött på att städa själv kontakta icleangreen.se!


Anonym

Vad fint.

2014-04-22 / 02:35:40
BLOGG: http://www.solglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback