just nu

sitter jag framför datan och bloggar men ska snart till min koloni och fota lite där. Kommer kanske lite bilder senare idag.  Jag var precis inne och kollade statistiken, åh vad glad jag blev har fått väldigt många besökare nu, men det vet ju inte ni eftersom det är inte så många som kommenterar mina inlägg :( Det hade varit jätte kul med lite fler kommentarer :P Men måsta ta på mig jacka och gummistövlar nu (A) eftersom de kommer nog börja regna. Vi hörs senare kära ni :)



Louise Alexandersson

Helt riktigt jag söker någon att öva på! Gärna någon med lite karaktär. :)

Som vågar posa lite :)



Hälsningar Louise

2010-09-25 / 15:18:20
BLOGG: http://www.louisealexandersson.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback