Julkalender 2013

Nu i december månad är det dags för min julkalender att köra igång som vanligt, så redan nu ska allt snart vara fixat och klart. Jag hade jätte gärna velat ha era åsikter, vart vill ni vinna saker ifrån och vilka hemsidor/webshoppar gillar ni? tänk på att det kommer vara minst 24 st olika vinnare och jag vill att alla priser ska uppskattas.


Johanna

Presentkort på t.ex. Ginatricot, Lindex, Kappahl, Vila, H&M.

Svar: Tack för tipsen :)
Sophie

2013-10-04 / 19:55:19
BLOGG: http://johannaochnathalie.blogg.se
Malin A

Jag skulle vilja vinna saker som jag sällan unnar mig själv. Kan vara tandblekning eller något dyrare nagellack eller något liknande som egentligen kanske inte är en enormt investering, bara det att man inte unnar sig.

2013-10-04 / 20:14:19
BLOGG: http://esmeraldaofbuckland.blogspot.com/
Anna Lundkvist

Tandblekning
Make-up
Väska
Bakprylar
Presentkort på diverse affärer är ju alltid trevligt

2013-10-05 / 13:00:47
Andreea Puicea

Hej det hade varit kul att vinna något man aldrig hade unnat sig själv som t ex spa eller produkter som är ekologiska hos hälsokost exempel på butiker : sju bönor i Helsingborg , yankee candle , tehuset är mycket mer uppskattad än bara kläder och smink

2013-11-04 / 19:25:56
Liie

Vad kul att du ska ha en julkalender igen! Jag tycker det är allra roligast att tävla om presentkort. Givetvis funkar saker också och sånt jag gillar är fototillbehör, ljus/doftljus, enkel stilren inredning och nyttosaker. Typ tvättmedel, schampo och sånt man inte tycker är kul att lägga pengar på men som man måste ha. Så sånna saker eller presentkort på sånna butiker skulle jag gilla!

2013-11-13 / 15:21:53
BLOGG: http://heyli.blogg.se/
Maria

Vad kul med en julkalender :) Presentkort (t.ex. på klädaffärer, smycken, osv.) brukar ju vara uppskattat och passar de flesta, själv gillar jag fototillbehör, baktillbehör, inredning, sånt brukar gå hem hos många också :)

2013-11-25 / 16:16:14
BLOGG: http://mariarudolphi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback