sol.sol.sol.

Idag gick jag första lektionen sen blev det åka hem för fick så klart migrän,som alltid annars också när jag spelar badminton ;P
Testade att spela med solbrillor men det hjälpte inte! hehe(H)
Så det blev hem och sova lite vaknade ungefär vid 2 igen och då var allt bra, förutom att jag mådde lite illa men äh det är väl inget farligt, inget man dör av precis ;P

Ska snart hem till min pappa, och där blir det plugg och kanske lite foto ute i det fina vädret, det är lite blåsigt men det kan väl inte skada så mycket ;D
Är fett sugen på att fota i dag, är på riktigt fotohumör :D<3
Sen blir det sova tidigt för det är skola i morgon igen, men det är fredag, alltså en rolig skoldag :D
Det blir svenska först, sen bild, sen engelska, sedan blir det provmiddag i hemkunskapen.
Jag och Amanda ska göra en vegetariskvarmrätt och efterrätt, som säkert blir god :D
Efter skolan blir det träning med småttingarna, sedan kanske gröningen :D<3
Ha det bra så länge:)



Foto: jag


Amanda

åååh vad fina bilder :D sånna somriga :D <3

Visst fan, vi måste lämna in det färdiga häftet av provmiddagen ju också! Får vi inte glömma.

Men i morgon måste vi göra det bra! :)<3

2009-04-16 / 22:16:51
BLOGG: http://mando0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback