The Incredible Face Mask

Jag har fått chansen att testa på the incredible face mask. Masken ska man använda på rengjord och torrt ansikte. Det är betydligt lättare att applicera masken med penslen som man får med i paketet. Du får inte glömma att undvika hårfästet och ögonbrynen, för då kan håret hänga med när du drar av dig masken. (vilket det gjorde på mig) Det kan kännas lite när man drar bort masken med det är helt okej, eftersom resultatet är en renare och mjukare hud.
 
Masken ska sitta på i 30- 45 minuter, jag hade på min i ca 50 minuter då den inte hade torkat riktigt efter 45 minuter. När jag dragit av masken kändes min hud mycket fräschare, mjukare och jag hade mindre pormaskar. Eftersom  masken är svart kan man lätt se om där följt med några orenheter.
 
Skulle du vara intresserad att testa denna underbara produkt som verkligen visar resultat. Då ska du passa på nu för du får 30% rabatt om du anger: sophie30 i kassan.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback