Möhippa

Förr förra helgen, var det möhippa för min moster, som ska gifta sig lördagen den 15 augusti.
Dagen började med att vi åkte hem till henne och plingade på och där åt vi sedan frukost.
Hehe hon blev riktigt överraskad när vi kom.

Här är folket som var med på Möhippan.
Min moster (Anna) i den orange/gula gympadräkten.


Efter frukosten var det dags för laserdome, alltså tre kamp.

Men jag var inte med för jag var fotograf ;D
HA-HA, riktigt kul att kolla på faktiskt.
Anna kom så klart 1;A. Både hennes lag och hon hade högst poäng av alla. Så hon fick en liten medalj där det stod en 1a på :P
(Hon är en riktig tävlingsmänniska.)


















Där var lite bilder från laserdome.

Efter laserdome och pris utdelningen var det dags att gå ut och sälja lite balonger och godisnappar :P
När vi var på laserdome kom det in ett annat gäng som hade svensexa istället, och så klart ville de köpa 10 balonger.
Anna fick ihop 200kr bara på dom 10 balongerna.
Var inte det bra?
=)
Haha det var bara för att två av killarna råkade betala för dem, så hon fick dubelt så mycket pengar. :P











Här är Anna mitt i stadsparken, hon tar en liten paus med säljningen.
VARANNAN VATTEN FÖR HENNE SKA DET INTE VA =)
Hon ska fyllas för f*n ;)












När hon gått förbi helsingborgfestivalen och fått alla nappar och nästan alla balonger sålda var det dags för picknick i margaretaparken.
Det blev kycklingsallad, vin och lite andra godsaker.


Folket i Margaretaparken.

När vi satt i parken skulle Anna svara på några frågor om hennes förhållande och så vidare.
När vi ätit och pratat lite skit var det dags för en liten lek.
Den gick ut på att alla hade köpt vars en present till Anna och så skulle hon gissa vem det var i från.


Här sitter anna med ett stort leende på läpparna med sin gamla gympa maskot, som hon hade för många år sen när hon gick på gymnastik.

När vi hade packat ihop picknicken drog vi oss vidare till pålsjöbadet, där de skulle bada och basta.
När dem hade kommit upp från vattnet var det dags för Anna att måla av per. ( Den hon ska gifta sig med)
Det blev faktiskt en ganska fin bild. Bra jobbat Anna (Y)
När de var färdig badade och färdig fixade var det sillen och makrillen som gällde.



Och det var där jag drog hem och fixade mig sen träffade jag mina vänner.
Kvällen tillbringades på helsingborgfestivalen.

Denna bilden får avsluta detta inlägg.
(På sillen och makrillen)




Ciao ciao =)<3







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback