Movie

Idag har jag inte gjort så mkt, har haft migrän hela dagen och varit hemma från skolan och bara legat och segat i sänger. Men har fortfarande lite ont i huvudet men var ändå på träningen i dag:P Efter träningen gick jag hem och åt, var riktigt hungrig (A) Sen satte jag mig framför datan och kommer nog sitta här ett bra tag till i alla fall :)

Igår var det söndag och jag pluggade nästan hela dagen sen på kvällen rinde emma och frågade om jag ville gå på bio med henne för hon hade bokat biljetter till i taket lyser stjärnorna. Den var faktist rätt bra, grät faktist lite i den också :$
Kom hem ungefär vid halv 11, sen blev det datan sen sova :)<3

I morgon är det skola klockan 10 sen blir det hem vid 3. :) skriver nog lite om dagen i morgon också :)
Ha det nice så länge :)<3

(En liten bild fån min öppna spis )


Emma

Gud fillmen var jätte bra jag grät ju nästan hela tiden :O det var kul att du kunde följa med :) vi får göra det fler gånger <33 fin bild

2009-02-26 / 18:53:13
emma

fillmen var jätte bra som jag böla:O haha. Kul att du kunde följa med, vi får göra det fer gånger<3 fin bild <33

2009-02-26 / 19:01:38

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback