Veckan..

Veckan började med att jag åkte till stan och mötte Caroline sedan gick vi lite på love light som var hyffsat fint;P sen blev det att vi träffade jonthe och alex. Var med dom till typ 3, när man kom hem frös man som in i det var sjukt kallt ute, så det blev sängen typ direkt :P En riktigt nice dag kan man säga :)<3
På tisdagen åkte jag och Caroline till rydebäck och tränade dom små ungarna, efter det blev det hem till mig igen och sedan hem till Jonthe och kollade film med Caroline och Alex också :P<3 var hemma ungefär vid halv 3.
På onsdagen och torsdagen var jag bara hemma hos pappa och kollade film med Jennifer och spelade lite monopol men spelade aldrig klart det för vi pallade inte. Det är fett segt efter ett tag, man kan spela det i timmar utan att någon vinner :P

Nu är det äntligen fredag och min fredag började med att jag käkade frukost sen duscha sen blev det lite scrubs hihi sjukt kul;P Efter det åkte jag till rydebäck och tränade sen hem och åt sen nu får jag inte gå ut. Det är typiskt, vf får man inte gå ut på en fredag ? liksom fett tråkigt att va hemma en fredag, måste plugga också har inte gjort 2 prov som jag egentligen skulle gjort innan lovet (A) men som sagt var jag sjuk typ hela förra veckan fett drygt. Snart är det väl nationella också så har rätt mycket att göra efter lovet ;/
Men i alla fall så ska jag försöka gå ut snart för orkar inte bara va hemma hela kvällen ;P
Ska bara lägga till en sak, Jag saknar dej amanda :/<3
Men ha det nice, I think I like you :$<3

Här är en bild på en liten unge som jag tränar som heter Elin
sjukt gullig :D<3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback