Tjejkväll ( 090629 )

Har inte hunnit skriva i tisdags så får skriva om tjejkvällen nu hade jag tänkt.
I alla fall måndagen började med att Caroline ringde mig halv 2 och undrade om jag ville följa med till stan. Så klart svarade jag ja, eftersom jag älskar att shoppa. Testa olika kläder och skor är nästan det bästa jag vet.
Kom till stan typ 10 över 2, hade det väldigt trevligt. Köpte en korallorange klänning som man även kan ha som linne, köpte också lite underkläder. När vi shoppat klart blev det glass, mums.
 När man kom hem var det bara att slänga av sig skorna och börja packa till återträffen med tjejerna. Den tillbringades på en båt i råå hamn.
Min pappa kom och hämtade mig kvart i 6 & sedan hämtade vi upp Caroline på vägen till råå hamn. Vi hittade knappt dit men vi kom fram till slut.
Då hade dem redan börjat grilla, och alla hade redan kommit, men som vanligt var det jag och carro som var sena. Coopertid som det kallas:P alltid en kvart försenad, dålig vana.

Efter vi käkat hamburgare blev det bad, det var bara jag och sofia som badade. hahah I love the sea (A)
Vi var vid stranden ungefär en timme, sedan drog vi oss tbx till båten och hade en mkt trevlig kväll.
Det blev övernattning på båten.
Tack för tjejer, och speciellt tack till Caroline, Amanda och Lina ni gjorde kvällen extra rolig och bra. :) (Y)


Bild från tjejkvällen,  Amanda du är bäst.


Bild från tjejkvällen.


Bild från Stockholm.


Bild från Stockholm.


                                                                                                                                                       // S.c


Amanda

jag är så himlans glad nu!!! och bilden är söööt<3 och det var väldans mysigt i måndags, synd att du fick dumma migrän. :(( blee. <3

2009-07-01 / 12:46:55
BLOGG: http://mando0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback