!!!!!!!!!

I fredes var det tjejmiddag och sånt skojigt, hade det väldigt trevligt och roligt :) Tack för kvällen tjejer :D
På kvällen eller rättar sagt på natten gick jag hem till robin ett tag och sedan hem och nanna kudden..

I går var de lördag och då tog jag det bara lungt och på kvällen kom kusinerna och Emma :D Jag och emma kollade film, medans dem andra i familjen och kusinerna kollade fotboll på tv:n. Filmen vi såg var rätt kass men vi hade kul ändå tyckte jag :D
Lördagen blev rätt sen, somnade ungefär vid halv 4 tiden.

I dag vaknade jag ungefär vid 12 och bara låg kvar i sängen och kollade på tv till ungefär 2 för jag orkade verkligen inte gå upp från sängen(A)  Senare på dagen gick jag ut och fotade lite för hade de så sjukt tråkigt :O ( kommer 3 bilder nedanför sen från i dag och 2 bilder från i går). Efter jag fota lite blev det dags för mat för var så sjukt hungrig :P och sen kom jennifer ett litet tag och sen körde min pappa mig hem  till mamma :P
När jag kom hem till min mamma, packade jag upp min väska och sedan kom isabelle hem till mig och så klart började hon babbla om vad som hänt under helgen och så vidare. När hon väl pratar så pratar hon så att hon nästan sprängs. Men det är alltid kul att lyssna på hennes snack, om killar och allt annat hon snackar om :P Och nu sitter jag här och skriver och ska snart sova för det är skola imorgon, då blir det konsert vid kärnan :D kommer väl bli kul :D 

Natti natti ;)<3



Kusinerna i full fart.:)


3 bilder från idag..



amanda

första bilden var skitfin! :D den på det gräset också :D<33

2009-06-08 / 20:46:40
BLOGG: http://mando0.blogg.se/
amanda

sv: Jo, cykelturen kommer man ju minnas länge och väl, så mycket som Jonas tjatat om det :) MÅSTE ses snart. jag saknar dig., <33

2009-06-13 / 02:23:37
BLOGG: http://mando0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback