Midsommar med Amandra :)

I går var det midsommar och den tillbringades på en camping i ängelholm, med Amanda och lite andra;P
Vi åkte dit ungefär vid 4 tiden, då vi kom fram gick jag och Amanda direkt ner till stranden för att fota lita. kulkul. Det blev också en hel del bra bilder, men det blåste som f*n. Men det var ändå riktigt nice väder. 
Efter stranden gick vi tbx till husvagnen och där var ,maten redan serverat på bordet. men det som fanns på bordet var nästan bara en massa sill ;O öh hatar det, sill är inte alls gott. Så jag och amanda åt köttbullar, lax och potatis :D mycket godare hihi.

Efter Vi käkat blev det lite dricka och kort med Amanda inne i husvagnen medans dem andra gick bort till ``discot´´.
Det kan va rätt kul med lite kort i bland, när vi spelat en stund och drickan var slut så hade vi lust att gå till det där ``discot´´ . Så det gjorde vi och vi var där ett tag sedan blev det jordgubbar i husvagnen, mycket gott men kunde tyvärr inte äta fler än två för jag är ju allergisk :O Mycket jobbigt ;P menmen somnade typ vid 2 tiden,

I morgon åker jag till stockholm, det ska bli kulkul ;D men kommer åka bil dit inte lika kul, hade helst åkt flygplan (A)
Bloggar nog lite när jag är i stockholm också, ha det nice (Y)

/ S.c

Sophie on the beach ;)

Amanda on the beach :)


Amanda

Wihoooo. Söööt är du på den bilden!! :D:D <3

2009-06-21 / 00:46:43
BLOGG: http://mando0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback