Lund

Lund here I come ;)
Fick nyss ett sms av Amanda och i det stod det att de som hade minst poäng för att komma in i lund hade 185. alltså kom jag in, yääy. Jag snabbade mig och letade upp mitt användarnamn och lösenord till gymnasieansokan.se så jag kunde kolla om jag kom in. Jippi jag kom in :D :D :D Trode aldrig jag skulle komma in, men det gjorde jag. Super duper glad är jag nu, gå i samma skola som bästa amanda igen kan ju inte bli bättre :D
Då blir det ta studenten i Lund istället :D
Ville bara berätta de hihi (A)



Bild tagen i måndags.


Amanda

wihooooooooooo vad vi är bra!!! :D:D:D:D Och så får vi förhoppningsvis gå i samma klass lite till. :))))) :D:D:D:D:D:D:D:D:D så glad är jag nu!! <33

2009-07-01 / 12:36:46
BLOGG: http://mando0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback