090520




Tjenixen!
I dag har jag haft en vanlig skoldag som vanligt, men stanna kvar efter skolan till klockan 5 för att sy klart min klänning. Men ändå blev den inte klar:O. Tycker faktiskt den blev rätt bra, för att va gjort av mig ;P När jag nästan skulle hem kom matilda och hälsade på ;P vi gick till mc och käka sen hem till mig ;P och nu gör jag inget speciellt men så jävla nice, är lediga torsdag fredag från skolan och sen helg. :D ska nog inte göra något speciellt ska nog bara ta det lungt för en gång skull. :)
Och alla niorna åker till polen mellans jag får stanna kvar i skolan på grund av min cp doktor ;S jag som så gärna ville med:/  Dom kommer ha så kul, medan jag så plugga på i skolan :O Men äh skit i de, dom får ha det å roligt i alla fall :D<3
Men det är fint väder ute nu så jag ska nog ut lite, ha det nice :)<33



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback