helghelghelg...


Bilder sen förra helgen.

På fredagen var det bara att ta det lugnt, var riktigt trött och då tillbringa jag min tid framför tvn.
Lördagen var lite seg på morgonen hjälpte mamma med att fixa mat och fixa lite i vår koloni för att min mamma fyllde år och de skulle vi fira i vår koloni med 27 andra personer. Gästerna kom vid 6, då blev det buffé med massa olika sorters frukter och kött m.m. Senare på kvällen runt 12 tiden gick jag, isabelle och johanna ut och cyklade lite och ssen hem till isabelle lite och var hemma hos mig vid 5 och började laga mat . Somnade ungefär vid 6 tiden på morgonen och vaknade vid 11 då var det dags för middag hemma hos min mormor eftersom det är morsdag i dag också. Grattis mamma på både födelsedagen och morsdag,<3 Söndagseftermiddagen tillbringades i kolonin, fick städa undan lite från igår och sedan lade jag mig  på gräsmattan och njöt av den härliga solen. Sedan var det hem och plugga lite inför no provet jag ska ha på tisdag.
Nu ska jag sova god natt bloggen.    Kramiz  S.c



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback