Hejsvej :)

I lördags åkte jag och Amanda  till en fottningstudio, som ligger i stan.
Man skulle komma dit osminkad och ofixad i håret, för att dem skulle fixa håret och sminkningen!!  

Jag hade med mig lite olika kläder för vi skulle jobba me tre olika fotografer  och skulle göra tre olika ombyten.

När vi kom till studion  fick vi några papper att fylla i och sen fick vi ta frukt, poppcorn, godis och sånt. Som dom hade framme medans vi väntade på att bli stylade.
Mitt hår blev skit bra, jag fick lite lockar i de och så men sminkingen blevhelt okej :)
Fick brun ögonskugga och en narturlig sminkning, men en jävla massa smink blev de;O

Vi blev fotade men svart , vit, orange, rosa och blå bakgrund.  Alllting tog ca 3 timmar.. Jag fick en del bra bilder på mig, blev rätt nöjd faktiskt.
Det var en sjukt rolig upplevels och vi hade grymt kul :DLängtar til den 30.de då jag och Amanda ska till ett annat ställe och bli fotade .

I skolan i dag satt vi vid illustrator och redigerade en bild på Mark. :P Haha, rätt kul är det när man väl fattar hur man ska göra! Hade också skolfoto idag, vi var utomhus och fotade klassfoto :O Snacka om att de inte kommer bli bra!! Det enskilda fotot var inomhus och det blev väl okej, men kunde blivit bättre....

Efter skolan stack jag till Alexander och väntade tills han kom hem. Sen blev det hem till michala och snacka lite med henne. Och nu sitter jag här och ska snart fota lite grejer till min mamma -.- Så ha det bra puss på er!

 



 

Här är tre bilder från lördags!!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback