MP

Sitter på mediaproduktion nu, och har nyss redovisat vårt arbete som vi hållt på med idag. Har också hållt på att fixa min och amandas blogg lite, den blev väl väldigt överdiriven om man säger så :P
Har också kluddat lite med illustrator, eller ja i typ 5 min sen pallade jag inte mer.
Men nu ska jag börja skriva ett arbete som vi håller på med på datakunskapen. Ska skriva om hur microsoft har påverkat dataindustrin. Kulkul.... Hm, elelr inte (A). Slutar vid 4 i dag och sedan blir det pluggpluggplugg och änu mer plugg när jag kommer hem. Har skit mycket att göra om jag inte vill ha något att plugga på höstlovet, som jag inte har lust med. För det är ju lov, då ska man inte plugga eller tänka på skolan.
Ha det bra, puss <3

Den här bilden gjorde jag idag, den beskriver typ mina intressen.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback