MK

Sitter i en datasal och har MK (mediekunskap) just nu och jag gör inte så mycket.
Ska egentligen skriva om att det ska vara bra att betala moms på skräpmat. HAHA, låter kul va ? :P
Har skrivit 2sidor redan och pallar inte mer (A) Men måste ju göra det ändå, för vi ska debutera om det nästa vecka. Kul (Y)
Snar är det lunch och det blir Dansk fläskstek med rödkål och sockerstekt potatis. Mums, eller inte:P
Vad är det för något egentligen ?:P
Är riktigt hungrig så jag hoppas på att det är gott.
Efter lunch har vi engelska, där ska vi lämna in vår uppstats vi skrivit och sedan får vi väl någon annan uppgift att arbeta med.
Sen är det idrott, men när jag satte mig på tåget i morse kändes det som om jag hade glömt något. Alltså var det idrottskläder. FAN också, har inte varit med på en ändå lektion pga att jag varit sjuk.

Efter skolan ska jag äta sedan kommer michaela hem till mig och då blir det fotodags.
Ska fota henne lite för skoj skull, och för att hon vill ha bilder på sig själv.
Jag måste ändå öva på att fota människor, så varför inte börja redan idag ?
Men nu ska jag avsluta mitt arbete och sedan gå på lunch.
Ha det bra, kisses ♥




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback