Nu jävlar..

...ska jag plugga som f*n, har riktigt mycket matte att göra. Är på sida 26 och ska va på sida 58 på måndag :O Snacka om att jag måste jobba på nu. Har också engelska att skriva, har inte ens börjat på den :$ Jag ska skriva en uppsats (eller vad man ska kalla det) titeln ska vara ``the wooden heart´´.
Uppsatsen ska vara minst 2st A4 papper, fram-och baksida.
Yäy, det är bara att fantisera ihop något skojigt.

I alla fall, i dag blev vi klar med filmen.
Den blev sjukt bra, tyckte jag. Vi är ju faktiskt nybörjare.
Vi ska redovisa den i morgon, det går säkert bra. Jag hoppas läraren gillar den, så vi får bra betyg ;P
Har tyckt den här veckan har varit riktigt rolig, har verkligen valt rätt skola och rätt linje.
Skolan passar mig helt enkelt, perfekt.

Nu måste jag plugga vidare, bloggar kanske senare ikväll. (Efter idol)
Kisses-and-hugs-babes



Saknar dig redan(A)


Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

ja de gör jag =)

2009-09-17 / 22:06:46
BLOGG: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback