Väla

Den har varit en lång dag på väla idag med min älskling, hans mamma och min mamma. Äntligen kan man kolla lite på tv och ta det lungt. Sitter här och käkar godis och kollar lite på min nya mobil.
Lägger in lite bilder från mina köp på väla nedanför.
På lördag ska jag och min älskling till min pappa på påskmiddag. Och på söndag till min moster på samma sak.
Ska kolla lite tv nu och käka vidare på mitt godis ha det bra (Y) =)

Linne från vero moda.

Från vero moda

 



Ett svart och ett vitt linne från JC.




Samsung B5310 CorbyPRO



perfektion

hehe nej de vet jag inte vilken rektor de är, men jag känne rklas lundgren, och jimmy källström.. de borde du veta vilka de är eftersom de är "högt uppsatta" inom koncernen :)

2010-04-04 / 17:22:46
BLOGG: http://perfektion.blogg.se/
angelica - makeupartist

så nice tele vad kostar en sån?:D

2010-04-05 / 17:14:09
BLOGG: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback