måndag....

förlåt att jag inte skrivit på ett tag men har haft fullt upp här hemma och med skolan och sånt. Har inte mått så jätte bra på den senaste tiden. Just de har glömt att säga att Amanda bor hos mig nu,  de har hon gjort i typ 2 veckor nu:) kulkul....  Så vi åker tillsammans till skolan, de gör resan mycket roligare. Har precis ätit lite och ska snart försöka göra om hedern lite. tycker den är lite tråkig.... Har bara legat i sängen och gosat med de små kattungarna, dom är så sjukt söta och väldigt busiga. När jag hade varit ute lite i dag kom jag hem så hördes de som om någon höll på att leka med någon kartong bit eller något. Så jag letade överallt och så såg jag att en spann hade trillat ner på golvet i badrummet, och att den rörde på sig. när jag lyfte upp den var där en liten hårboll som sprang runder där. Rätt gulligt, men syn om henne för vet inte hur länge hon försökt ta sig ut.
Känner att jag måste hitta på något roligt, är riktigt rastlös men vet inte riktigt vad jag ska göra.
Men ska fixa till min blogg lite nu, skriver förmodligen lite i morgon :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback