hata göteborg....

Nu har jag precis kommit hem från Alexander, har fixat hans mammas ögonbryn och färgat hennes hår. Det blev bra (Y) Eller ja jag färgade inte riktigt hennes hår, för det orka jag inte så hon fick göra det själv (A) istället spelade jag och alexander super mario hahaha, jag vet vi är lite små töntiga ibland. Men va fan lite kul måste man ju få ha :P
Jag blev så sjukt suger att kolla på hata göteborg, så jag fick låna den av alexander. Snällt va ? :D Så det blir snart filmdags

Haha han svante e ju bara helt jävla negativ och sur hela tiden, men han är fan rolig ändå :P Ska göra lite varmchoklad och en macka nu och se på filmen. Här kommer ett litet klipp med Svante.  God natt!






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback