kan inte....

- sova, är verkligen inte trött. Även fast jag somna vid halv 6 i morse... Har/haft ont i magen och i huvudet, tror att det kan vara magkatarr. Har alltså inte varit i skolan i dag... Kan liksom knappt gå eller äta något, för har så ont att jag mår illa. Har bara legat och degat hela dagen i sängen och försökt att sova lite. Men kunde bara sova i en halvtimme. Så det blev att kolla på hela säsong 1 av NCIS. Men slut på klagandet nu.... Ska i alla fall försöka gå till skolan i morgon, även fast jag har ont i magen.

Tyvärr har min dator gått isönder så jag lämnade in den på lagning i går, så jag sitter vid Amandas dator nu. (tur att hon hade med sin data ialla fall) Får väl tillbaka den i slutet av denna vecka. (hoppas jag) (A) Har beställt lite grejer till min kamera på internet. tex: uv filter, makrotub och ett stativ. Hoppas det kommer snart!

Men nu ska Amanda ha datorn så hon också kan skriva i sin blogg.
I will write more tomorrow ;)<3


Fule bilden där ja, men har inte lagt in någon på ett tag,
så vad ska man göra? ;)





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback