<3

jahap nu sitter jag här igen och har fortfarande inte somnat. sitter och kollar lite på tv och kollar runder lite på bloggar och sånt. Finns inte så mycket att göra mitt i natten när alla sover. Ska snart kolla på någon film för att försöka sova änu en gång. Men det är inte så lätt att sova när det gör så sjukt ont i magen, man måste ju nästan ligga helt stilla för att de inte ska göra ont..... Nu ligger Amanda och snarkar, det är det värsta jag vet. Riktigt störigt när man ska försöka sova när där ligger en snarkande Amanda brevid mig. :P Man kan inte heller väcka henne, för hon sover som en björn som gått i ide. ;P

funderar på att göra varmchoklad och en macka, ska nog ta och göra det snart! hihi (H) kanske bäst att äta lite nu när man verkligen kan göra det.. nu kom precis en liten hårig kattunge springandes och la sig i mitt knä, de är så sjukt gulliga. Men snart kommer de inte springa runt ens fötter och ligga hos en i sängen när man ska sova. För de ska snart hem till nya familjer, tur att min kille ska ha en. Och det är den sötaste av dom alla, det är alltid den som ligger hos mig när jag ska sova... =) Men ska göra min varmchoklad och min macka och sedan kolla på CSI... Ha det bra (K)<3


sannie

ha en fin dag idag :)

kram

2010-01-20 / 14:00:55
BLOGG: http://sannieschutt.blogg.se/
sophie

Tack desamma, Sannie :)

2010-01-20 / 17:12:54
BLOGG: http://repoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback