Lussebullar!

Håller just nu på att baka lussebullar, men det tar sån tid. Men det blir riktigt gott när de är klara. Eller vad säger ni ? Har varit en runda på skolan i dag och lämnat in uppgiffterna jag gjort, och fått nya uppgifter. Ska ut och fota vinterbilder med en modell och lite natur bilder hade jag tänkt. Ska snart städa mitt rum för ska måla om och sådant snart. Måste baka vidare nu, ha det bra alla. :)



Amanda

Hej Fia, vad fin din blogg är!

Skulle bara säga massor av förlåt för jag inte hört av mig, det är så mycket just nu. Men jag vill gärna ses någon dag om sådär två veckor då allt förhoppningsvis lugnat ner sig. Hoppas allt är bra med dig, PUSS<3

2010-11-29 / 21:21:25
BLOGG: http://brinckan.blogg.se/
Model Outside

Nu finns Modell för en dag i Halmstad i samarbete med Nordic Safari.

Just nu pågår en tävling på www.modeloutside.se, kika in och tävla!

2010-12-06 / 11:13:58
BLOGG: http://modeloutside.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback