Charmiga män

Jag satt och tänkte på vilken tur jag haft genom åren och egentligen i hela mitt liv. Man hör historier om hur tjejer åker dit på korkade män som behandlar dom dåligt. Men när jag väl sätter mig och tänker igenom hur mitt liv varit på den romantiska fronten så har jag verkligen haft tur. Jag har oftast träffat fina killar som behandlat mig bra. Tråkigt nog har mina väninnor inte alltid haft samma tur som jag..

Jag tror inte att det är svårt att stöta på Charmiga män. Dom finns nog överallt, män som charmar oss till himlen. Så att råka ut för en är inget vi kan rå för. Män som får oss att känna oss som prinsessor, drottningar och som att vi är allt i världen för dom. Men dessa män kan bara inte binda sig, det ligger inte i deras natur att stanna kvar vid en kvinna. Charmiga? Snarare skitstövlar, men i början är dom ju riktigt charmiga. Dom gör ju allt för oss kvinnor så att vi verkligen blir charmade.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback