Eleven.se


Eleven.se
Jag tänkte tipsa om en jätte bra webshop där man hittar det mesta inom skönhet, hårvård och parfymer. Det är en av mina favoriter bland svenska webbshoppar när det kommer till produkter inom skönhet, hårvård och parfymer.
Jag tycker de har väldigt fina och spännande nagellack, som jag kommer titta lite närmare på. Jag kommer nog klicka hem några till sommaren.
Just nu är jag väldigt sugen på att klicka hem Collistars härliga somriga eyeliners från Capri-kollektionen. Det skulle varit så snyggt till sommaren.

Eller vad säger ni? Kolla in Eleven.se så kommer ni garanterat att hitta något fint :)


Johanna

Skulle du vilja rösta på min bild som jag tävlar med?

Du kan enkelt tjäna på det själv! Kika in här så får du veta mer!



http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/04/10/7708160-nu-tankte-jag-muta-er/#kommentarer



Vill du inte göra som det står i inlägget räcker en röst. Jag blir glad bara du vill rösta!

2012-04-13 / 16:09:40
BLOGG: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback