Bubbleroom

Första gången som jag såg en blogglista som gav inkomster till oss bloggare var också första gången som jag såg Bubbleroom. Det var alltså genom deras möjlighet för bloggare att få betalt för sina inlägg som jag fann den sajten.
(Lite senare kom Bloggerfy, där jag nu har mina bloggar listade.)

Bubbleroom blev rätt snabbt koncentrerat på kläder. Och, man kunde starta sin egen blogg där, också.

På senare tid ser det ut som att möjligheten att tjäna pengar på att vara listad i en blogglista har utgått. Men, Bubbleroom har ändå en hel del att erbjuda:
Man kan fortfarande blogga där.
Det finns ett community.
kläder som säljs via Bubbleroom är av flera olika märken.
Medlemmar kan sälja själva till varandra, och andra, genom att annonsera.
Man kan ha bloppis.

Målgruppen verkar främst vara unga tjejer. Men, det finns säkert äldre kvinnor och kanske killar/män också, som använder sej av Bubbleroom, även om dom inte är så framträdande.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback